אפליקציית "אלקנה", לחצו להצטרפות


מרכז 02/2024 - מנהלת לשכת ראש המועצה ויועצת לקידום מעמד האישה ברשות המקומית

תאריך הגשה אחרון: 20/3/2024, י' אדר ב' תשפ"ד בשעה 16:00

 

כפיפות: ראש המועצה

היקף משרה: 100% משרה

תחילת עבודה: מיידית

דירוג המשרה ודירוגה: 38-40 מח"ר

 

תיאור התפקיד:

ניהול והפעלה של לשכת ראש הרשות, וסיוע אדמיניסטרטיבי לראש הרשות לקידום ענייני הרשות בהתאם להנחיותיו.

1. ניהול, פיקוח ובקרה על הפעילות התקינה של לשכת ראש הרשות.
2. ניהול תכנית הפעילויות של ראש הרשות.
3. ריכוז והפצת מידע, הנוגע לפעולות ולהחלטות ברשות.
4. יועצת לקידום מעמד האישה ברשות המקומית.
5. פיתוח קידום והטמעת מדיניות הרשות בנושא מעמד האישה ושוויון בין המינים.

 

השכלה ודרישות מקצועיות:

- בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ.
- או הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים והטכנאים המוסמכים, התשע"ג-2012 באותם תחומים, ובעל ניסיון מקצועי כמפורט להלן.
- או תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
- או אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
- או בעל השכלה אחרת וניסיון מקצועי כמפורט להלן.

 

דרישות ניסיון מקצועי:

- עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כמוגדר לעיל - שנתיים ניסיון מוניציפלי ו/או מזכירותי ו/או ניהולי.
- עבור הנדסאי רשום – 3 שנות ניסיון כאמור.
- עבור טכנאי מוסמך – 4 שנות ניסיון כאמור.
- עבור בעל השכלה אחרת – 5 שנות ניסיון כאמור.

 

דרישות נוספות:

- שפות - בהתאם לצורך
- יישומי מחשב - היכרות עם תוכנות ה OFFICE

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד:

- עבודה בשעות לא שגרתיות.
- ייצוגיות.
- התמודדות עם שינויי לוחות זמנים ואירועים בלתי מתוכננים.

 

מועמדים עם מוגבלות - מועמד עם מוגבלות זכאי לקבל התאמות הנדרשות לו מחמת מוגבלותו בהליכי הקבלה לעבודה.

גיוון תעסוקתי - תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת כנדרש בקרב עובדי הרשות המקומית, אם המועמד הוא בעל כישורים דומים של מועמדים אחרים.

 

פירוט הליכי המיון למשרה

בדיקת עמידה בתנאי הסף על ידי אגף במשאבי אנוש.
המועמדים שעומדים בתנאי המשרה יוזמנו לראיון בוועדת הבחינה (מכרזים).

המודעה מנוסחת בלשון נקבה ופונה לשני המינים כאחד.

 

יש לצרף את המסמכים הבאים:

• קורות חיים.
• מסמכים המעידים על השכלה .
• ת.ז.
• שאלון אישי למועמד הנמצא באתר המועצה.
• יש לציין את שם המכרז/משרה על גבי טופס הגשת המועמדות.
• הגשת מועמדות אשר תשלח ללא תעודות השכלה ואסמכתאות רלוונטיות המעידות על ניסיון בעבודה/רישיונות מיוחדים או כל אסמכתא רלוונטית אחרת, תיפסל על הסף ביום האחרון להגשת המועמדות כפי שמפורסם בפרטי המכרז.

 

להגשת מועמדות למשרה יש לשלוח קורות חיים, תעודות המעידות על השכלה וניסיון בעבודה ושאר מסמכים המעידים על עמידה בתנאי הסף בצירוף שאלון למועמד/ת למייל hr@elkana.org.il

לא יאוחר מתאריך 20/3/2024, י' אדר ב' תשפ"ד בשעה 16:00