אפליקציית "אלקנה", לחצו להצטרפות


שיעור אזרחות עם נשיא המדינה

*כיצד לדעתך יש להתמודד עם הכוחות המנסים לפרק את הזהות היהודית של מדינת ישראל?

*כיצד משפיע עליך היותך בן של נשיא ונכד של הרב הראשי לישראל?

*היכן לדעתך שמינסטים צריכים לבחור את המסלול שלהם/ן בתרומה למדינת ישראל, לאחר השירות הצבאי / השירות הלאומי, היכן החוסר הגדול של מדינת ישראל היום?

*כיצד משקמים את ההזדהות עם ערכי המדינה ומנהיגיה כשיש תחושה חוזרת שפוליטקאים דואגים לאינטרס הצר שלהם ושל בני בריתם, ולא מונעים משאיפות ערכיות?

אלו רק מקצת מהשאלות שנשאל כבוד הנשיא יצחק הרצוג על ידי תלמידי י"א-י"ב מהישיבה והאולפנה באלקנה, בשיעור אזרחות שהעביר להם בנושא מנהיגות, באולם היפה של בית הספר למחוננים ומצטיינים החדש שהקמנו לאחרונה בקרית החינוך.

בתחילת השיעור הנשיא איתגר את התלמידים והתלמידות בסוגיות של ניהול וקבלת החלטות במצבי קיצון על ידי קבינט מדיני. התקיים בכיתה דיון ער ולעיתים אף סוער, כאשר התלמידים הביעו דעה זה כלפי זו וכאשר הנשיא מאתגר אותם ומציג להם את המורכבות של העולם בו אנו חיים ומעניק להם תובנות וכלים להתמודדות על פי ניסיונו העשיר. הנשיא שיתף בהתלבטויות שהיו לו עת ישב בקבינטים ביטחוניים שדנו בנושאים הרי גורל לביטחון מדינת ישראל ושהיה צריך לקבל בהם החלטות קשות ומורכבות.

היה מרתק!

בסיום השיעור הפתיעו בנות האולפנה את הנשיא ומסרו לו מתנה - חולצה עם תמונות השבויים והנעדרים והנשיא שיתף את הנוכחים על המאמצים שמשקיע בנושא חשוב זה.

תחושה של גאווה עצומה לראות את בנינו ובנותינו כה ערכיים ואכפתיים עם חינוך טוב שמקבלים מההורים בבית וממוסדות החינוך המצוינים שלנו באלקנה, עם צוות מורות ומורים מסורים וערכיים שמכינים אותם לשליחות ולתרומה המשמעותית הצפויה להם בצבא ובשירות הלאומי ובחייהם הבוגרים.

ביקור הנשיא

ביקור הנשיא

ביקור הנשיא

ביקור הנשיא

ביקור הנשיא

ביקור הנשיא

ביקור הנשיא

ביקור הנשיא

ביקור הנשיא

ביקור הנשיא

ביקור הנשיא

ביקור הנשיא

ביקור הנשיא