אפליקציית "אלקנה", לחצו להצטרפות


מכרז 05/2025 - מזכירה ראשית לבית ספר "כרמים"

הגשת מועמדות: עד ליום רביעי, 13/8/2025 בשעה 20:00

 

דירוג ודרגת המשרה: דירוג מנהלי, 7-9
(דרגה 10 תהיה מותנית בסיום קורס מנהלניות)

כפיפות:
ארגונית: מנהלת בית הספר
מנהלתית: מנהל מחלקת החינוך

היקף העסקה: 100%

סוג מכרז: חיצוני

מועד איוש: 20/8/2025

 

תיאור התפקיד:

תפעול מערך הכספים של בית הספר וביצוע עבודות מזכירות ומטלות פקידותיות הנוגעות לעבודת בית הספר ובהתאם להנחיית מנהלת בית הספר ומנהל אגף החינוך.

 

פירוט הביצועים והמשימות העיקריות:

1. תפעול חשבונות בית הספר:
קבלת הצעות מחיר לצורך רכישת ציוד ושירותים לבית הספר
ריכוז הזמנות מספקים
ביצוע התקשרות מול ספקים וחתימה על חשבוניות
ייעוץ למנהלת בית הספר בתכנון התקציב לשנה הבאה
ריכוז בקשות לוועדת הנחות בבית הספר ותיעוד דיוני הוועדה
תשלום חשבונות בית הספר מחשבון ביה"ס או חשבון הורים

2. גביית כספים:
גבייה ורישום תשלומי הורים
גבייה ווידוא קבלת תשלומים מלקוחות חיצוניים, הפועלים בשטח בית הספר או מקבלים שירות ממנו
הפקת קבלות ואישורי תשלומים

3. בקרה ודיווח על הנתונים הכספיים של בית הספר:
בקרת חשבונות בית הספר במערכת הגפ"ן
הנפקת דוחות בקרה תקופתיים למנהל בית הספר ולרשות המקומית
מילוי דוחות הנוגעים לתחום הכספים, על פי דרישת מנהלת בית הספר 
הפקת דו"ח שנתי להורי התלמידים אודות הכנסות והוצאות בית הספר בשנה הקודמת וצפי עתידי

4. ביצוע עבודת רכש ואספקה
קבלת הצעות מחיר לצורך רכישת ציוד ושירותים לבית הספר. 
ריכוז הזמנות מספקים.
ביצוע התקשרות מול ספקים וחתימה על חשבוניות. 

5. מזכירות ואדמיניסטרציה:
השתתפות באירועים בית ספרים
ניהול מסמכים ודואר בית הספר 
ניהול תיקי עובדי בית הספר
וידוא השלמת צוות הוראה בכיתות בעת היעדרות מורים ושליטה בתוכנת ניהול מילוי מקום 
דיווח מצבת עובדים/מורים בביה"ס למועצה ולמשרד החינוך
עדכון ובקרה של מערכת השעות בבית הספר במערכת ניהול בתי ספר
רישום תלמידים 
הכנת תעודות לתלמידי בתי הספר 
מתן מענה לפניות הקשורות לבית הספר 
ביצוע פעולות מנהלתיות בנוגע לעזרה ראשונה הניתנת בבית הספר

6. כל נושא אחר בתחומי העיסוק אשר המעסיק יחליט שהינו בתחום אחריות המשרה.

 

תנאי סף:

השכלה:
12 שנות לימוד או תעודת בגרות או תעודה שוות ערך המוכרת ע"י המל"ג וזאת על פי הקבוע בחוק המועצה להשכלה גבוהה, תשח"י 1958

ניסיון מקצועי:
א. ניסיון מקצועי מוכח של שנה לפחות בתחום האדמיניסטרציה יתרון (יש לצרף אישורים המעידים על עמידה בדרישה זו, על האישורים לכלול תאריכי העסקה מלאים, היקף משרה, תפקיד ופירוט התפקיד)
ב. מוסמך קורס בהנהלת חשבונות מסוג 1 או סוג 2 יתרון (יש לצרף אישורים המעידים על עמידה בדרישה זו).
ג. התחייבות לצאת לקורס מנהלניות תוך שנתיים מיום קבלה לתפקיד.
רישום פלילי: היעדר הרשעה בעבירת מין, בהתאם לחוק למניעת העסקה של עברייני מין במוסדות מסוימים, תשס"א-2001

 

דרישות נוספות:

שפות עברית ברמה גבוהה, יכולת ביטוי בכתב ובע”פ
שליטה מלאה במחשב, כולל תוכנות Office
ניידות עצמית
שעות העבודה הן 7:30-15:30
ייתכן ותקבל תפקיד בחירום 

 

כישורים אישיים נדרשים:

יכולת למתן מענה שירותי ומקצועי
יחסי אנוש טובים, תודעת שירות גבוהה במיוחד
אחריות, יסודיות, דייקנות, אמינות ודיסקרטיות
ארגון וסדר ויכולת תכלול
מוטיבציה ונכונות להשקעה
יכולת ונכונות לעבודה אינטנסיבית, תחת עומס ובריבוי משימות
כושר למידה גבוה כולל רצון ונכונות ללמידה עצמאית וקבלת הדרכה
יכולת ארגון ותכנון משימות בקפדנות ודייקנות ויכולת עמידה בלוחות זמנים
יכולת לעבוד באופן עצמאי
כושר הבעה בכתב ובעל פה
אמינות ומהימנות אישית

 

אופן הגשת המועמדת:

יש להגיש מועמדות במייל [email protected] בציון שם המכרז

 

נא לצרף את המסמכים הבאים:

1. קורות חיים עדכניים
2. תעודות השכלה כפי שנדרש בנוסח המכרז
3. אישורי העסקה מפורטים עם תיאור תפקיד והיקף המשרה המעידים על הניסיון הנדרש לצורך מילוי המשרה כפי שנדרש בפרסום המשרה.

 

הגשת מועמדות למשרה זו יש להגיש עד ליום רביעי, 13/8/2025 בשעה 20:00
וועדת הבחינה תתקיים בתאריך 18/8/2025

 

הערות: 

1. הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או שלא יצורפו תעודות ומסמכים כנדרש, לא תענינה. 
2. בקשה שתוגש ללא תעודות/אישורים רלוונטיים לרבות צרוף הצהרה בכתב על קרבת משפחה של המועמד לעובדים המועסקים במועצה או לנבחרי ציבור (ככל שקיימים כאלה) לא תידון.
3. תינתן עדיפות למועמדים/ות עם צרכים מיוחדים וזאת בהתאם לכשירותם לביצוע העבודה הנדרשת בהתאם לחוק שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח- 1998.
4. מועמד עם מוגבלות זכאי להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.
5. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
6. יתכנו שינויים בתיאור התפקיד בהתאם לשינוי מבנה ארגוני ו/או צורכי המערכת.
7. ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום במסגרת עבודת המועצה, עפ"י הנחיות הממונים הישירים והנהלת המועצה.
8. שעות נוספות מעבר לשעת העבודה התקניות, בהתאם להנחיות הממונה.
9. המועמד אשר עומד בדרישות הגיוס יתבקש לעבור ראיון בוועדת בחינה.
10. המשרה פונה לנשים וגברים כאחד, הכתיבה בלשון זכר נעשתה מטעמי נוחות בלבד.