מכרז 04/2025 - מנהל/ת מחלקת קרקעות
תאריך הגשה אחרון: יום שני, 12/5/2025, יד' באייר תשפ"ה בשעה 20:00
כפיפות: קב"ט המועצה
היקף משרה: 100%
דרגת המשרה ודירוגה: מח"ר 40-38
(המשרה מותנת בקבלת תקציב מהמשרד להתיישבות והמשימות הלאומיות)
תיאור התפקיד:
• ניהול הידע בתחום המקרקעין ומעמדם המשפטי של שטחי הרשות.
• איסוף מידע והרחבתו בנוגע למקרקעין שבתחום שיפוט של הרשות.
• מעקב ופיקוח שוטף אחר פלישות או ניסיונות השתלטות של מקרקעין בתחומי הרשות.
• ניהול מעקב ובקרה על תיקים משפטיים ואיגום המידע הרשותי אודותם.
• ייזום מהלכים לשמירת המקרקעין ביישובים ובתחום הרשות.
• קשר עם גורמי ממשל, מנהל אזרחי, גורמי בטחון והתיישבות בנושאים הנ"ל. קידום וקבלת הקצאת מקרקעין לפיתוח הישוב, מבנה ציבור ותשתיות.
• ביצוע כל מטלה המנותבת ע"י הממונה הישיר.
• עבודה בשעות בלתי שגרתיות.
השכלה:
בעל תואר אקדמאי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמאיים בחו"ל.
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדס אים טכנאים המוסמכים, התשע"ג - 2012.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתוכנית מלאה בישיבה גבוהה או כולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מיתוך מכלול הבחינות שמ קיימת הרבנות הראית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).
ניסיון מקצועי
• בעל תואר אקדמאי או השכלה תורנית כאמור לעיל: ארבע שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
• עבור הנדסאי רשום: חמש שנות נ יסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
• עבור טכנאי רשום: שש שנות ניסיון בתחום העיסוק הרלוונטי.
• יתרון לעבודה במחלקות לשירותים חברתיים (הניסיון המקצועי יימנה מיום הרישום בפנקס העובדים הסוציאליים ולא קודם לכן).
דרישות נוספות:
• יחסי אנוש ותקשורת בינאישית גבוהים, יוזמה, חריצות סדר וארגון, יכולת ניהול עצמית לצד עבודה בצוות בסביבה רבת ממשקים, כושר ביטוי מעולה בע"פ ובכתב וראייה מערכתית.
• היכרות וניסיון בעבודה ברשויות מקומיות – יתרון.
• ידע וניסיון במערכת GIS – יתרון.
• שפות: עברית - ברמה גבוהה, שפות נוספות בהתאם לצורך.
• יישומי מחשב: שליטה ביישומי office.
אופן הגשת המועמדות:
מסמכים שיש לצרף להגשת המועמדות למשרה:
1. קורות חיים עדכניים.
2. תעודות השכלה כפי שנדרש בנוסח המכרז.
3. אישורי העסקה מפורטים עם תיאור תפקיד והיקף המשרה המעידים על הניסיון הנדרש לצורך מילוי המשרה כפי שנדרש בפרסום המשרה.
4. רישיון נהיגה בתוקף.
הגשת מועמדות למשרה זו יש להגיש עד ליום שני, 12/5/2025, יד' אייר תשפ"ה בשעה 20:00 למייל [email protected] בציון שם המכרז
הערות:
1. הצעות שאינן עונות על דרישות המכרז או שלא יצורפו תעודות ומסמכים כנדרש, לא תענינה.
2. בקשה שתוגש ללא תעודות/אישורים רלוונטיים לרבות צרוף הצהרה בכתב על קרבת משפחה של המועמד לעובדים
המועסקים במועצה או לנבחרי ציבור )ככל שקיימים כאלה( לא תידון.
3. תינתן עדיפות למועמדים/ות עם צרכים מיוחדים וזאת בהתאם לכשירותם לביצוע העבודה הנדרשת בהתאם לחוק
שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות, תשנ"ח- 1998 .
4. מועמד עם מוגבלות זכאי להתאמות בהליכי הקבלה לעבודה.
5. תינתן עדיפות למועמד המשתייך לאוכלוסייה הזכאית לייצוג הולם שאינה מיוצגת באופן הולם בקרב עובדי הרשות
המקומית, אם הוא בעל כישורים דומים לכישורי שאר המועמדים.
6. יתכנו שינויים בתיאור התפקיד בהתאם לשינוי מבנה ארגוני ו/או צורכי המערכת.
7. ביצוע כל משימה, מטלה או פרויקט, בשגרה או בחירום במסגרת עבודת המועצה, עפ"י הנחיות הממונים הישירים והנהלת המועצה.
8. זמינות וכוננות (טלפונית או פיזית בכל צורה שתידרש) למתן מענה ולטיפול בכל הנוגע לעבודות המועצה, בכל ימות השנה ובכל שעות היממה, הן לצרכי שגרה והן לצרכי חירום.
9. שעות נוספות מעבר לשעת העבודה התקניות, בהתאם להנחיות הממונה.
10. המועמד אשר עומד בדרישות הגיוס יתבקש לעבור ראיון בוועדת בחינה.
11. המועצה שומרת לעצמה את הזכות להורות על מבחני מיון או הערכה בהתאם לאופי ודרישות התפקיד.
12. המשרה פונה לנשים וגברים כאחד, הכתיבה בלשון זכר נעשתה מטעמי נוחות בלבד.