אפליקציית "אלקנה", לחצו להצטרפות


מכרז 07/2022 - מנהל/ת יישובי לביטחון קהילתי

תאריך הגשה אחרון: יום שלישי, 17.8.2022 בשעה 16:00

 

תואר המשרה: מנהל יישובי למאבק באלימות סמים ואלכוהול

דרגת המשרה ודירוגה: מנהלי 6-8 או עובדים סוציאליים י"א – ט או דירוג מח"ר 36-38.

היקף משרה: 50%

 

תיאור תפקיד:

מנהל את יישום התכניות למניעת אלימות ולמאבק בשימוש בסמים ובאלכוהול של הרשות למאבק באלימות, בסמים ובאלכוהול ברשות המקומית, מוביל ומתאם את הפעולות הנדרשות לבנייה ולביסוס התשתית היישובית להתמודדות עם תופעות אלימות, עבריינות, התנהגות אנטי חברתית ושימוש בסמים ובאלכוהול.
לרבות, באמצעות ארגון, תיאום וריכוז פעולות הרשות המקומית הקהילה הנדרשות לצורך הגשמת תכליות התכניות מסייע לממונה חירום ביטחון ברשות המקומית בהתארגנות ובהתמודדות עם מצבי חירום, באמצעות פעולות כמו הנגשת חומרי הסברה לקהילה, שמירה על רצף הקשרים עם קהלי יעד של תכניות הרשות, סיוע בחיבורים בין המשטרה וגורמי החירום והסיוע לקהילה, והפעלת מערך מתנדבים, ותיאום ממשקי עבודה מול ממונה שירותי חירום ובטחון ברשות המקומית.

 

תנאי סף:

השכלה ודרישות מקצועיות
בעל תואר אקדמי שנרכש במוסד המוכר על ידי המועצה להשכלה גבוהה, או שקיבל הכרה מהמחלקה להערכת תארים אקדמיים בחוץ לארץ. יתרון לבעלי תואר אקדמי כאמור באחד או יותר מהתחומים הבאים: מדעי החברה, מדעי ההתנהגות, קרימינולוגיה, עבודה סוציאלית, סוציולוגיה, מדעי המדינה.
או
הנדסאי או טכנאי רשום בהתאם לסעיף 39 לחוק ההנדסאים. והטכנאים המוסמכים, התשע"ג 2012.
או
תעודת סמיכות לרבנות ("יורה יורה") לפי אישור הרבנות הראשית לישראל.
או
אישור לימודים בתכנית מלאה בישיבה גבוהה או בכולל, שש שנים לפחות אחרי גיל 18 ומעבר שלוש בחינות לפחות מתוך מכלול הבחינות שמקיימת הרבנות הראשית לישראל (שתיים משלוש הבחינות יהיו בדיני שבת ודיני איסור והיתר).

 

דרישות ניסיון

ניסיון מקצועי
עבור בעל תואר אקדמי או השכלה תורנית כאמור לעיל: שנת ניסיון אחת לפחות באחד או יותר מהתחומים הבאים: הובלת פרויקטים חברתיים חינוכיים או בעבודה קהילתית. עדיפות תינתן לבעלי ניסיון מקצועי בתחומים שלעיל בעלי 4 שנות ניסיון ויותר.
עבור הנדסאי רשום: שתי שנות ניסיון בתחומים כאמור לעיל.
עבור טכנאי רשום: שלוש שנות ניסיון בתחומים כאמור לעיל.

ניסיון ניהולי
שנה אחת לפחות בניהול ו/או ניסיון ניהולי של שני עובדים מקצועיים בכפיפות ישירה.

 

דרישות נוספות

• היכרות עם תוכנות האופיס ואינטרנט.
• העדר עבר פלילי.
• העדר רישום עבירות מין.
• מקום מגורים: עדיפות לתושב היישוב או מתגורר בסמיכות לרשות המקומית.

תינתן עדיפות בקבלה לעבודה למועמדים מאוכלוסיות הגיוון התעסוקתי הזכאיות לייצוג הולם ובלבד שמועמדים אלו כשירים לתפקיד הנדון וכישוריהם דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים לתפקיד. מועמד המשתייך לקבוצת האוכלוסייה הזכאית, ימסור בכתב בעת הגשת המועמדות מידע בדבר השתייכותו לקבוצה זו.

תינתן עדיפות למועמדים בעלי מוגבלויות ובלבד שמועמדים אלו כשירים לתפקיד הנדון וכישוריהם דומים לכישוריהם של מועמדים אחרים לתפקיד. מועמד הנדרש להתאמות ייצרף את פירוט ההתאמות הנדרשות לו ומסמכים מתאימים לעניין זה.

המכרז נכתב בלשון זכר, אך מופנה לגברים ונשים כאחד.

 

הגשת מועמדות למשרה זו באמצעות שאלון אישי למועמד/ת , קורות חיים, תעודות המעידות על השכלה וניסיון בעבודה ושאר מסמכים המעידים על עמידה בתנאי הסף יש לשלוח עד ליום שלישי 17.8.2022 בשעה 16:00 למייל: hr@elkana.org.il