אפליקציית "אלקנה", לחצו להצטרפות


מכרז חיצוני מס' 10/2023 - מבקר/ת מועצה וממונה על תלונות הציבור

תאריך הגשה אחרון: יום שני, 08/05/2023 בשעה 23:59

 

כפיפות: ראש המועצה

ייעוד: עריכת ביקורות פנימיות על פעולות ותחומים בהתאם לעקרונות ולכללי הביקורת הפנימית.

 

תיאור התפקיד:

1. תכנון תכנית הביקורת השנתית:
• קביעת נושאי הביקורת והיקפה.
• איסוף ולימוד כלל החומר הרלוונטי.
• הכנת תקציב הביקורת והגשתו לראש הרשות.

2. ביצוע ביקורת ברשות המקומית, וגופים הקשורים אליה:
• פעולות הרשות וגופים עירוניים מבוקרים.
• פעולות עובדי הרשות, לרבות פעולות חברי המועצה במסגרת תפקידם.
• בדיקת הנה"ח, דרכי החזקת כספי הרשות ואופן אחזקת הרכוש.
• איתור כלל החומר לבדיקה מכל מאגרי המידע המשרתים את הרשות או את הגוף העירוני המבוקר.
• דרישה לקבלת מסמכים וביצוע מפגשים לקבלת הסברים.
• כתיבת דו"ח הביקורת כולל מסקנות והמלצות.
• הוצאת דוחות מעקב אחר תיקון ליקויים שנחשפו בדוחות הביקורת הקודמים.
• הגשת דו"ח הביקורת השנתי לראש הרשות ולוועדת הביקורת.
• הגשת דוחות ביקורת למשרד הפנים, לאגף הביקורת רשויות מקומיות.
• פרסום דו"ח הביקורת במידת הצורך ובהתאם לאמור בחוק.
• הגשת דו"ח ממצאי ביקורת שערך, בהתאם לשיקול דעתו ובהתאם להוראת ראש הרשות / הוועדה לענייני ביקורת.

3. ברור תלונות הציבור ברשות המקומית, בהתאם לחוק הרשויות המקומיות (ממונה על תלונות הציבור) וריכוז תחום תלונות הציבור לרבות:
• קבלת תלונות הציבור ועיון בהן.
• ניתוח ראשוני של התלונה והערכת אופן הטיפול בה.
• שליחת תשובה למתלונן במסגרתה יפרט על הטיפול בפניה ותכנית לתיקון התקלה.
• מעקב ובירור בדבר סיום הטיפול בתלונה ביחידה הרלוונטית.
• שליחת תשובה סופית למתלונן על גמור הבירור של התלונה והטיפול בליקוי.
• איסוף כל התלונות בדו"ח מיוחד, שיימסר אחת לשנה לחברי מועצת הרשות בהתאם להוראות החוק.
• יידוע כל הגורמים הרלוונטיים בהתאם לחוק, באשר לאופן הברור בתלונה, הליך הטיפול ותוצאותיו.

 

דרישות התפקיד:

השכלה, הכשרה ודרישות מקצועיות
בעל תואר אקדמי מטעם מוסד להשכלה גבוהה בישראל, או מוסד להשכלה גבוהה בחו"ל, שהכיר בו, לעניין זה, מוסד להשכלה גבוהה בישראל, או שהוא עו"ד או רו"ח, או לחילופין בעל עשר שנות ניסיון בעבודת ביקורת בגוף ציבורי כמשמעו בחוק הביקורת הפנימית, תשנ"ב-1992 ובאישור הממונה על המחוז.

 

ניסיון מקצועי

• 7 שנות ניסיון תעסוקתי, אשר מתוכן לפחות שנתיים מוכחות בעבודת ביקורת (בהתאם לאמור בחוזר מנכ"ל משרד הפנים 04/2009). יודגש כי עיסוק כיועץ משפטי, גזבר, עובד ביחידת גזבר, ראיית חשבון או עריכת דין וכיו"ב, לא ייחשבו כשלעצמו, כניסיון לצורך עמידה בתנאי הכשירות למשרת מבקר ברשות מקומית.
• ניסיון בתחום המוניציפאלי - יתרון.

 

מאפייני העשייה הייחודיים בתפקיד

אמינות, ביצוע ביקורות בדיסקרטיות, מקצועיות, תקשורת בינאישית, יכולת הבעה בכתב ובע"פ.

 

יישומי מחשב

עדיפות להיכרות עם מערכות מידע, תחקור נתונים והכרות עם תוכנת office.

 

דרישות נוספות

• יחיד
• תושב ישראל
• לא הורשע בעבירה שיש עימה קלון
• אינו חבר בהנהלה פעילה של מפלגה, או בהנהלה פעילה או בגוף דומה אחר של רשימת מועמדים שהתמודדה בבחירות לרשות המקומית.
• לא כיהן כחבר המועצה ברשות המקומית במהלך 10 השנים האחרונות
• לא כיהן כחבר מועצה ברשות המקומית הגובלת עם הרשות המקומית, במהלך השנתיים האחרונות.
• לא היה מועמד בבחירות האחרונות לרשות המקומית.

 

דגשים

• כחלק מהגשת מועמדות חובה למלא שאלון למועמד/ת שנמצא באתר המועצה.
• למשרה זו יתקיימו מבחני מיון אשר ישמשו לבדיקת הסגולות, הכישורים, הידיעות והניסיון של המועמדים וזאת בהתאם לאמור בתקנות העיריות (מכרזים לקבלת עובדים ברשויות המקומיות), תש"ם-1979.

 

יש לצרף את המסמכים הבאים:

• קורות חיים ושאלון למועמד/ת כאמור, באתר המועצה.
• תעודות השכלה (במידה והתואר מחו"ל יש לצרף אישור הועדה להערכת תארים במשרד החינוך על שקילות לתאריי השכלה גבוהה המקובלים באוניברסיטאות בארץ).
• אישורי העסקה (כולל תאריכי העסקה מלאים, הגדרת תפקיד והיקף משרה) המעידים על הניסיון הנדרש וכל חומר רלוונטי אחר.
• מסמך הצהרה על קירבה משפחתית.
• הגשת מועמדות אשר תשלח ללא תעודות השכלה ואסמכתאות רלוונטיות המעידות על ניסיון בעבודה/ רישיונות מיוחדים או כל אסמכתא רלוונטית אחרת (לרבות שאלון למועמד בדבר הצהרה על קרובי משפחה וניגוד ענייניים), תיפסל על הסף ביום האחרון להגשת המועמדות והבקשה לא תידון.
• על פי הוראות חוק שוויון הזדמנויות בעבודה התשמ"ח 1988, המכרז מתייחס לגברים ונשים כאחד.

המשרה המוצעת הינה בהיקף של 33% משרה

העסקה בחוזה אישי בכפוף לאישור משרד הפנים

להגשת מועמדות למשרה יש לשלוח קורות חיים, תעודות המעידות על השכלה וניסיון בעבודה ושאר מסמכים המעידים על עמידה בתנאי הסף בצירוף שאלון למועמד/ת למייל hr@elkana.org.il

ניתן להגיש מועמדות עד ולא יאוחר מיום שני, 08/05/2023 בשעה 23:59